Aplikacja mAssistance pozwala użytkownikowi na bezpośrednie połączenie się z towarzystwem ubezpieczeniowym, leasingiem lub Pol-Assistance w celu wezwania pomocy a także na przesłanie zgłoszenia szkodowego bezpośrednio z miejsca zdarzenia.
Zawartość pomocy:

1. Telefony kompatybilne z aplikacją.
2. Instalacja aplikacji.
3. Aktywacja aplikacji.
4. Instrukcja użytkownika.



1. Telefony kompatybilne z aplikacją:
  • Wersja Android:

  • Urządzenia z systemem Android w wersji minimum 2.2. Przykładowe urządzenia:

    • HTC: Wildfire S, Desire HD, Desire S, One X, One S;
    • Motorola: DEFY, RAZR, ATRIX, MILESTONE.
    • Samsung: Galaxy S Plus, Galaxy Ace, Galaxy Note II, Galaxy S II, Galaxy S III;

    • Aby zobaczyć pełną listę, pobierz dokument.

  • Wersja iOS (iPhone):

  • Telefony iPhone z systemem iOS w wersji minimum 4.3:

    • Apple: iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5
2. Instalacja aplikacji:
  • Na formularzu wybierz posiadany przez Ciebie system operacyjny i kliknij przycisk "POBIERZ";
  • Nastąpi przekierowanie do stosownego marketu z którego aplikacja będzie mogła zostać pobrana.
3. Aktywacja aplikacji:
    Aktywacja składa się z dwóch prostych kroków:

    • Pobierz aplikację na wybrany przez siebie model telefonu.
    • Po pobraniu, instalacji i uruchomieniu aplikacji w odpowiednim okienku wpisz otrzymany wcześniej kod aktywacyjny.
4. Instrukcja użytkownika:
  • W celu pobrania instrukcji użytkownika, kliknij tutaj.